Estetske operacije

Kemijski piling

Cjenik estetskih operacija

Tretman hrkanja laserom

Liposukcija - Vibroliposukcija (PAL)

Laser lipoliza

Laserska kirurgija

Proširene vene - tretman laserom ili radiofrekvencijom

Hiperhidroza (prekomjerno znojenje) - laserski tretman

Popravak liposukcije - Liposhifting

Estetska operacija nosa (Rhinoplastika)

Estetska korekcija vjeđa (Blepharoplastika)

Zatezanje kože lica i vrata (Face-lifting)

Tretmani pomlađivanja (Feather lift - Aptos lift)

Bore lica

Estetske operacije usana

Korekcije uške (Otoplastika)

Povećanje dojki (Augmentacijska mammaplastika)

Podizanje i smanjenje (Mastopeksija, redukcijska mammaplastika)

Zatezanje kože natkoljenice (Lifting regio femoris)

Zatezanje kože trbušne stijenke (Abdominoplastika)

Estetska i rekonstrukcijska kirurgija ženskog spolovila

Labioplastika

Estetske operacije za muškarce

Produženje i podebljanje muškog spolovila

Podebljavanje muškog spolovila

Transplantacija kose

Operacijsko liječenje induratio penis plastica

Operacijsko liječenje erektilne disfunkcije

Implantacija testis proteza (estetska korekcija nedostatka testisa)

Cirkumizacija (obrezivanje)

Mali kirurški zahvati

Epilacija laserom Nd:YAG

Uklanjanje tetovaža

Tretman hrkanja laserom

Operacijsko liječenje induratio penis plastica

Bolest je nazvana po francuskom kirurgu Francoise de la Peyronie iz Montelliera u Francuskoj koji je rođen u drugoj polovini 17 st. U svoje vrijeme bio je vrlo poznati kirurg te je čak postao prvim kirurgom na dvoru kralja Louisa XV. Iako fibrozni kavernozitis nosi njegovo ime, ta bolest je opisana mnogo ranije. Spominje se u Teodorovim zapisima, tekstovima starih Rimljana itd.

Uzrok

U prvo vrijeme se smatralo da je uzrok bolesti incest, a kasnije da je bolest posljedica sifilisa i gonoreje. Jedno od razmišljanja je bilo da prije strikture (suženja) uretre (mokraćne cijevi) dolazi do ekstravazacije urina te da je to uzrok nastanka bolesti. Inače, tijekom povijesti dosta su prevladavala razmišljanja da je partnerica uzrok ove bolesti, odnosno produženi spolni odnosi u mladosti. Danas je još uvijek uzrok uglavnom nepoznat. Postoji stav o vaskularnoj etiologiji, o lokalnom arteriosklerotičnom procesu, mikrotraumatizaciji, autoimunoj bolesti te čak o filogenetskoj pojavi, tj. o činjenici da kost u penisu zapravo predstavlja nazadovanje u evolucijskoj ljestvici, jer mnogi kanini i rođaci primati imaju os penis.

Simptomi

Simptomi ove bolesti mogu se podijeliti u tri skupine. Jedna je izgled samog spolovila u erekciji sa savinućem, odnosno u opuštenom stanju plak koji se može napipati na kavernoznim tijelima penisa. Sljedeći simptom je bol koja se obično pojavljuje kod erekcije. Bol se kod bolesnika, koji još imaju erekcije, javlja i tijekom sna. Daljnji tijek bolesti dovodi do tzv. savinuća, pa spolni odnosi više nisu mogući. Konačno, bolesnik gubi sposobnost erekcije zbog krvožilnih promjena.

Terapija

Terapija se može podijeliti na konzervativnu - medikamentoznu i kiruršku - operativnu.  Konzervativno-medikamentozna evolvira s tehnološkim razvojem društva. Tako od Peyronia koji je preporučivao mineralnu vodu do danas, s terapijom kolhicinom, tamoksifenom itd. Sredinom 20. st.
značajna je upotreba vitamina E i rezultati su bili bolji nego kod ispitivanja placebom. POTABA (potasium aminobenzoat) u upotrebi je od šestdesetih godina 20. st. i tadržao se još i danas. A učinkovitost se može očekivati u pedesetak posto slučajeva nakon dugotrajne terapije (12 mjeseci). Verapamil (ispotin) je prvi lokalno počeo uštrcavati u plak Levine, a i prije se pokušavalo uštrcavanjem kortikosteroida u plak radi toga da se isti razbije. Radioterapija ima analgetsko djelovanje, ali može izazvati atrofiju kavernoznih tijela. Magnetoterapija djeluje s pulsno magnetskim poljem koje se upotrebljava u fizijatriji, a djeluje protuupalno, antiedematozno. Analgetski učinak je dosta dobar, a i zakrivljenost se smanjuje.
Kirurška terapija kao ekscizija (izrezivanje) plaka prvi je put opisana u 19 st. Kasnije se zbog skračenja penisa ovakvim zahvatom počelo operirati s nadomještanjem u obliku "patcha", mjesta gdje je izvršena incizija na na plaku. Te zakrpe mogu biti od umjetnog materijala (Goretex, Dacron), ili obrađene kože te dijela vene. Svi materijali imaju nedostatak da se dovoljno na rastežu kod erekcije, a ako su preslabi može doći do stvaranja aneurizme na dijelu kavernoznog tijela gdje je obavljena operacija. S obzirom na stanje bolesti koje je određeno erektivnom disfunkcijom, prethodni oblici liječenja nemaju svrsishodnost. U tim slučajevima, kada više nema dostatne erekcije, potrebno je opredjeliti se na inplantacijsku
tehniku, odnosno ugradnju penilnih proteza, jer će se samo na taj način rješiti erektivna disfunkcija i zavinuće penisa izazvano plakom.

Indikacije

U Poliklinici "DR.Maletić" primjenjuje se operacija pokrivanja incizije plaka s graftom vene saphene kod pacijenta koji ima dostatnu erekciju, a u slučajevima kad erekcija izostaje, izvodi se zahvat
ugradnje penilne hidraulične proteze American Medical Systemsa (AMS).

Prijeoperacijska priprema

Provodi se kompletna provjera zdravstvenog stanja laboratorijskim nalazima krvi i urina, po potrebi konzultativni pregled internista, EKG. Regija se prijeoperativno mora obrijati, a ako se radi o graftu vene saphene, mora se obrijati i regija noge s koje se uzima graft. U slučaju inplantacijske tehnike ugradnjom penilnih proteza prije operacije se ordinira i antibiotik.

Anestezija

Zahvat se izvodi u spinalnoj ili endotrahealnoj anesteziji.

Operacija

Ugradnja penilne proteze kroz rez od nekoliko centimetara i na skrovitom mjestu, a traje oko 1,5h. Operacija s postavljanjem grafta vene saphene traje blizu 3h.

For the 2013 Los Angeles International Auto Show, Mercedes-Benz presents the Concept GLA 45 AMG, its outlook on a compact, high-performance SUV. Featuring a distinctive design, the Concept GLA 45 AMG is powered by the brand’NIKE KOBE 11 ELITE LOWs 2.NIKE AIR MAX 900-liter turbocharged engine that produces an output of 360 hp and maximum torque of 450 newton meters.NIKE AIR JORDAN RETRO 5 Thanks to a combination of the AMG 4MATIC all-wheel-drive system and the AMG SPEEDSHIFT DCT 7-speed sports transmission,MEN'S TIMBERLAND BOOTS HOMMES the Concept GLA 45 AMG looks to impress with its sporty,MBT KIMONDO GTX MEN yet also efficient performance.AIR JORDAN 4Next month,NIKE AIR MAX 2016 adidas will be dropping off the EQT Support ADV in the familiar “NIKE LEBRON 14Core Black” colorway. The low-tops have been predominantly done up in mesh and synthetic materials, as touches of green provide detail at the heel, and a white midsole accounts for contrast underneath.NIKE AIR FOAMPOSITE ONE Black laces then accompany to complete the forthcoming Three Stripes release. Look for the “Core Black” EQT Support ADV to release on July 1 through select adi providers such as Afew.NIKE ZOOM WINFLO 3